top of page

Vállalati tréningek

Amikor azt érzed, hogy nem úgy mennek a dolgok a szervezeten belül, ahogy az ideális lenne, vagy szeretnéd magasabb szintre emelni a csoportot, esetleg úgy látod, hogy épp itt az ideje egy frissítő képzésnek, akkor jövünk mi a képbe. Elvégzünk egy szervezeti diagnosztikát, s közösen megnézzük, mik azok a fejlesztési programok, amiket érdemes lenne lebonyolítani.

Vannak tipikus problémák, amely közül legalább eggyel előbb vagy utóbb minden szervezet szembesül:

  • Kommunikációs problémák: Ha a csoportok közötti vagy belső kommunikáció nem megfelelő, a tréning segíthet hatékonyabb kommunikációs eszközök és módszerek kialakításában.

  • Konfliktuskezelés: Amikor a konfliktusok negatívan befolyásolják a munkakapcsolatokat, a tréningek segíthetnek a konstruktív konfliktuskezelési stratégiák kialakításában és alkalmazásában.

  • Motiváció és elkötelezettség hiánya: Ha a munkatársak elveszítik motivációjukat vagy nem érzik elkötelezettségüket, az önreflexiós tréningek segíthetnek az egyéni és csoportos célok tisztázásában, valamint a motiváló tényezők azonosításában.

  • Szervezeti kultúra problémák: Amennyiben a szervezeti kultúra nem támogatja a hatékony együttműködést vagy nem felel meg a vállalati értékeknek, a tréningek célzottan fejleszthetik ezen területeket.

  • Teljesítményproblémák: Ha a munkatársak nem érik el a kitűzött célokat, a tréningek segíthetnek az egyéni és csoportos teljesítményelemzésben, valamint a hatékonyabb munkamódszerek megtalálásában.

  • Változásmenedzsment kihívások: Amikor a szervezet számára fontos változások következnek be, a tréningek segíthetnek az alkalmazkodásban és az ellenállás csökkentésében.

  • Szakmai fejlődés hiánya: Ha a munkatársaknak nincs lehetőségük a szakmai fejlődésre, a tréningek által nyújtott önismereti és kompetenciafejlesztő elemek segíthetnek ezen területen.

Képzéseinket úgy terveztük, hogy interaktívak és izgalmasak legyenek, és elősegítsék az önreflexiót és az egymástól való tanulást. Nincs a tábla előtt álló tréner és őt csöndben hallgató résztvevő: van személyes interakció és annak egyedülálló értéke, van együttműködés, paradigmaváltás a közösen megélt helyzetek által, és van a tanulás valós helyzetekben történő alkalmazása.

A tréningek tematikáját kivétel nélkül az ügyfél igényeire szabjuk. A leggyakrabban kért fejlesztési témák - a teljesség igénye nélkül:

Asszertivitás

Bizalom – önbizalom, társas- és szervezeti bizalom

Döntéselőkészítés, döntéshozatal

Az asszertivitás tréning célja, hogy a résztvevők megtanulják kifejezni véleményüket és igényeiket tiszteletteljes módon, miközben megőrzik saját határaikat és másokét is. Ez a tréning segít a munkavállalóknak hatékonyan kezelni a konfliktusokat, javítja az önbizalmukat és hozzájárul a nyílt, őszinte kommunikációhoz, amely elősegíti a pozitív munkakörnyezet kialakítását és fenntartását.

A bizalom tréning célja, hogy erősítse az önbizalmat, a társas bizalmat és a szervezeti bizalmat. Ezáltal a résztvevők képesek lesznek hatékonyabban együttműködni, támogatni egymást és megbízni a vezetőségben, ami elősegíti a csapat cohesióját, növeli a motivációt és javítja a munkahelyi teljesítményt.

A döntéselőkészítési és döntéshozatali tréning célja, hogy fejlessze a résztvevők problémamegoldó és döntéshozatali készségeit. A tréning során szerzett ismeretek segítenek a komplex helyzetek gyors és megalapozott kezelésében, ami növeli a vállalat agilitását és hozzájárul a hatékonyabb működéshez.

Előrelátó gondolkodás, proaktív magatartás

Érzelmi intelligencia fejlesztése

Hatékony értekezletvezetés

Az előrelátó gondolkodás és proaktív magatartás tréning célja, hogy ösztönözze a résztvevőket a jövőbeni kihívások előrejelzésére és aktív megoldások keresésére. Ez a képesség lehetővé teszi a vállalat számára, hogy megelőzze a problémákat és kihasználja az új lehetőségeket, ezáltal növelve a versenyképességet és a sikerességet.

Az érzelmi intelligencia fejlesztésére irányuló tréning segít a résztvevőknek jobban megérteni és kezelni saját és mások érzelmeit. Ezáltal javul a csapatdinamika, a konfliktusok kezelése, és erősödik a munkahelyi kapcsolatok minősége, ami hozzájárul a kellemesebb és produktívabb munkakörnyezethez.

A hatékony értekezletvezetés tréning célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a hatékony értekezletek vezetéséhez szükséges technikákat, mint a célzott napirend készítés, időgazdálkodás és aktív részvétel ösztönzése. Ez növeli az értekezletek hatékonyságát, csökkenti a felesleges időt és elősegíti a jobb döntéshozatalt.

Helyzetfüggő vezetés, delegálás, felhatalmazó vezetés

Idő- és feladatgazdálkodás

Kommunikáció

A helyzetfüggő vezetés, delegálás és felhatalmazó vezetés tréning célja, hogy a vezetők megtanulják alkalmazni a megfelelő vezetési stílust a különböző helyzetekben, valamint hatékonyan delegálják a feladatokat. Ez javítja a csapat teljesítményét, növeli a munkavállalók elkötelezettségét, és hozzájárul a vállalat eredményességéhez.

Az idő- és feladatgazdálkodás tréning célja, hogy a résztvevők hatékonyabban kezeljék idejüket és feladataikat, priorizálva azokat. Ez javítja a munka hatékonyságát, csökkenti a stresszt, és segít a határidők betartásában, így növelve a vállalat általános produktivitását.

A kommunikációs tréning célja, hogy fejlessze a résztvevők verbális és non-verbális kommunikációs készségeit, javítva ezzel a munkatársi és ügyfélkapcsolatokat. Jobb kommunikációval csökkenthetők a félreértések és javítható a csapat együttműködése, ami pozitívan hat a vállalat működésére.

Konfliktuskezelés, együttműködés fejlesztése

A konfliktuskezelés és együttműködés fejlesztésére irányuló tréning célja, hogy a résztvevők hatékonyan kezeljék a konfliktusokat és erősítsék a csapatmunkát. Ez hozzájárul a harmonikus munkakörnyezethez, növeli a munkavállalók elégedettségét, és javítja a projektmunkák eredményességét.

Megfigyelés és figyelem

A megfigyelés és figyelem tréning célja, hogy a résztvevők fejlesszék megfigyelési és figyelmi képességeiket, amelyek segítik őket a részletek észlelésében és a munkafolyamatok optimalizálásában. A jobb figyelem észlelési képessége hozzájárul a hatékonyabb munkavégzéshez és csökkenti a hibák számát.

Megoldáskeresés

A megoldáskeresés tréning célja, hogy a résztvevők kreatív és analitikus megközelítéseket alkalmazzanak a problémák megoldásában. Ez a tréning segít a problémák gyors és hatékony kezelésében, ami növeli a vállalat alkalmazkodóképességét és versenyképességét.

Motiváció

Ön- és emberismeret, önreflexió

Stresszkezelés

A motivációs tréning célja, hogy segítsen a résztvevőknek felfedezni és fenntartani a belső motivációjukat, valamint megérteni, hogyan ösztönözhetik másokat. Ez javítja a munkavállalók elkötelezettségét és teljesítményét, amely hozzájárul a vállalat sikeréhez.

Az ön- és emberismereti, valamint önreflexiós tréning célja, hogy a résztvevők jobban megértsék saját erősségeiket és gyengeségeiket, valamint mások motivációit és viselkedését. Ez elősegíti a személyes fejlődést, javítja a munkahelyi kapcsolatokat és növeli a csapatkohéziót.

A stresszkezelés tréning célja, hogy a résztvevők megtanulják kezelni a munkahelyi stresszt és megelőzni a kiégést. A tréning során szerzett ismeretek segítenek a mentális és fizikai egészség megőrzésében, ami hozzájárul a jobb munkateljesítményhez és a kellemesebb munkakörnyezethez.

Változáskezelés

A változáskezelés tréning célja, hogy a résztvevők hatékonyan alkalmazkodjanak a szervezeti változásokhoz és kezeljék a változásokkal járó kihívásokat. Ez javítja a szervezet alkalmazkodóképességét és segít a zökkenőmentes átmenetek biztosításában.

Visszajelzés adása és fogadása

A visszajelzés adása és fogadása tréning célja, hogy a résztvevők megtanulják, hogyan adjanak és fogadjanak konstruktív visszajelzést. Ez hozzájárul a folyamatos fejlődéshez, javítja a munkavállalói teljesítményt, és erősíti a csapaton belüli kommunikációt.

bottom of page